سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاتو ابرو در اصفهان

 

 

خدمات ابرو   


تفاوت تاتو، هاشور ابرو و میکروبلیدینگ در اصفهان

 

ابرو یکی از اعضای تاثیرگذار صورت است که بر زیبایی یا عدم زیبایی چهره اثر بسیاری دارد. در صورتی که فرم و حجم ابروی شما با چهره تان همخوانی نداشته و بسیار پر پشت یا کم پشت باشد، سایر اعضای صورت تان نیز تحت تاثیر قرار گرفته و باعث میشود کمال چهره شما به درستی نشان داده نشود. میکروبلیدینگ در اصفهان برای آرایش و اصلاح نقص های ابرو به کمک بسیاری از بانوان و آقایان آمده تا افراد را به فرم و حالت دلخواه چهره شان برساند.

روشهای مختلفی برای تغییر حالت ابرو وجود دارد که تاتو، هاشور ابرو و میکروبلیدینگ در اصفهان از جمله این روشهاست که در سالن های زیبایی اجرا شده و هر کس بسته به بودجه یا مدلی که مد نظر دارد میتواند از یکی از این روشها استفاده کند.

  

  

 

میکروبلیدینگ ابرو


میکروبلیدینگ در وی تاتو به چه صورت انجام میشود؟

 

انستیتو وی تاتو مجری میکروبلیدینگ در اصفهان به تازه ترین روش و بهداشتی ترین طریق ممکن، شما را در جهت دستیابی به فرم دلخواه ابرویتان یاری میکند. اما میکروبلیدینگ چیست و به چه صورت انجام میشود؟

میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو از خانواده تاتو، روشی جدید برای زیبایی بیشتر ابروست. در این روش در انتهای دستگاه میکرو، تیغه ای شیب دار، دارای سوزن های ریز کنار هم وجود دارد که از سر آن سوزن ها خراش هایی در سطح پوست ایجاد شده و جوهر تاتو در امتداد خراش در زیر پوست وارد میشود. ماندگاری میکروبلیدینگ در اصفهان در این انستیتو، عمری بین 12 تا 18 ماه بسته به جنس پوست افراد دارد که بهتر است برای زیبایی هر چه بیشتر هر یکسال، ترمیم و شارژ شود.

بسیاری از کسانی که میکروبلیدینگ را انجام میدهند در روزهای ابتدایی انجام تاتوی­شان از رنگ پر آن گله مند هستند. لازم به ذکر است، بعد از یک هفته یا ده روز رنگ تاتو متعادل شده و کمرنگ تر میشود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

 

انجام تاتو ابرو در وی تاتو

تاتو ابرو

 

تاتو ابرو به صورت کامل و پر، از روشهای قدیمی آرایش ابرو است و کسانی که ابروهای نازک یا کم پشت دارند از این روش برای پر نشان دادن ابروی خود استفاده میکنند. اما تاتو روشهای مختلفی برای انجام دارد که شیدینگ و هاشور ابرو هم از جمله این روشهاست. تاتو ابرو در اصفهان در انستیتو وی تاتو، بسته به حالت و نیاز چهره افراد صورت میگیرد.

روش پر کردن قاب ابرو که به صورت حالتی مصنوعی میدهد، تقریبا منسوخ شده اما شیدینگ ابرو، هاشور ابرو و میکروبلیدینگ در اصفهان در این مجموعه، به ابرو حالتی طبیعی بخشیده و متناسب با نیاز ابرو در قسمت های خالی آن انجام میشود.

شیدینگ برای ایجاد سایه در ابروهای کم پشت یا پر پشت برای پرتر نشان دادن ابرو استفاده میشود و به غیر از تاج ابرو در سایر نقاط ابرو قابل اجراست. هاشور ابرو اما، روشی طبیعی و جدید است که به این عضو حالتی بسیار طبیعی میبخشد.

در بخش تاج ابرو یا هشت ابرو، برای کسانی که حالت مناسبی در این عضو از صورت خود ندارند، استفاده از خطوط هاشور باعث ایجاد فرم و قالب مناسب در چهره میشود.

 

 

هاشور ابرو در اصفهان به چه صورت انجام میشود؟

هاشور ابرو

هاشور ابرو و میکروبلیدینگ در اصفهان نسل جدید تاتو ابرو هست که توانسته رضایت بسیاری از خانم ها را برای آرایش نیمه دائمی ابروهای خود جلب نماید.

این روش ظرافت خاصی را به چهره می بخشد که به افرادی که از آرایش ابروهای خود با سایه یا مداد یا حتی تاتو خسته شده اند توصیه میشود.

 خطوط هاشور بسیار نازک، مثل موهای ابرو، مابین تارهای آن با سوزن های ظریف کشیده شده و معایب و عدم قرینگی ابرو را برطرف میکند.

برای انجام هر گونه عمل زیبایی به صورت تاتو، به دلیل نفوذ سوزن به لایه های میانی پوست، ضروری است که به بهداشت و انتخاب انستیتو معتبر اهمیت داده شود و توجه گردد. برای مثال انجام اعمال زیبایی ابرو در مراکز غیر بهداشتی انجام دهنده هاشور ابرو در اصفهان، احتمال بروز عفونت، آلرژی و بیماریهای ویروسی را در فرد افزایش داده و بهتر است به این امر در کنار زیبایی اهمیت داده شود.